Blogger Widgets

Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

''Ο Τούρκος οδηγός κοκάλωσε το αμάξι και εγώ φώναζα «προσκύνα Σκύλε εδώ θα γίνει ο τάφος σου»!!!!!''

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς από την εως τώρα απελευθερωμένη Θράκη μας ο Ελληνόψυχος που εχωσε μεσα στα μάτια του Μπαχτσελί την Ελληνική Σημαία μας γράφει...

Είμαι κάτοικος της Ξάνθης και είμαι και εγώ από τους χιλιάδες άνεργους Έλληνες.

Δεν αντέχω όμως να βλέπω τόσα χρόνια όλους τους πολιτικούς να έχουν ξεχάσει εμάς τους Έλληνες χριστιανούς της Θράκης και να ξεβρακώνονται κάθε φορά στα καθίκια του Τούρκικου προξενείου της Κομοτηνής για λίγους ψήφους.

Οι πρόγονοί μου ήρθαν πρόσφυγες το 1922 από την Ανατολική Θράκη και πολλοί δεν πρόλαβαν να φτάσουν γιατί τους είχαν σφάξει οι Τούρκοι.

Εδώ στην Θράκη κάνουν ότι θέλουν αυτοί που είναι του Τούρκικου Προξενείου. Οι αρχές τους στηρίζουν, οι πολιτικοί κάνουν τα χατίρια τους και κάθε Σάββατο στο Παζάρι της Ξάνθης πουλάνε ελεύθερα Τούρκικα λάβαρα από ομάδες και κόμματα της Τουρκίας.

Μιλάνε φωναχτά Τούρκικα και όταν μαζί με τον φίλο μου τον Γιώργο τους κάναμε παρατήρηση, μας πουλήσαν τρέλα και μας είπανε ότι εδώ φίλε μιλάμε Τούρκικα γιατί είναι τα μέρη των παππούδων μας !!!!

Η κατάσταση κάθε μέρα που περνάει στην Ξάνθη γίνεται και πιο ανυπόφορη. Όταν έμαθα ότι θα έρθει ο αρχηγός των Γκρίζων Λύκων στην Ξάνθη , γύρισε ανάποδα το μυαλό μου.

Βρέθηκα την Τετάρτη το μεσημέρι στην κεντρική πλατεία της Ξάνθης μαζί με κάποια παιδιά από νωρίς στο Καφέ Πιάτσα και στολίσαμε την πλατεία με Ελληνικές σημαίες.

Γύρω , Γύρω δεκάδες Ματατζήδες με τον Διοικητή τους που μιλούσε απαξιωτικά στους Έλληνες και μας ζητούσε συνεχώς να φύγουμε γιατί αλλιώς θα βάλει τα ΜΑΤ να μας ξυλοφορτώσουν !!!!!

Απλωθήκαμε παντού χωρίς να γνωριζόμαστε μεταξύ μας απλά βρεθήκαμε εκεί για να σηκώσουμε σαν Έλληνες το ανάστημά μας στον Γκρίζο λύκο !!!!!

Άρχισαν να φαίνονται στην κεντρική πλατεία τα πρώτα καθίκια που τους ξέρουμε εδώ στην Ξάνθη και είναι ρουφιάνοι του Τούρκου Πρόξενου. Μας βγάζαν φωτογραφίες διακριτικά για να τις δώσουν στα αφεντικά τους.

Άρχισε μια κινητικότητα των Αστυνομικών και εμείς πιέσαμε αρκετά είναι αλήθεια, για να σπάσουμε τον κλοιό των Ματατζήδων.

Περιμέναμε να έρθει ο Μπαχτσελί από τον κεντρικό δρόμο της πλατείας αλλά σε μια στιγμή γύρω στις 17.30 μμ είδαμε αυτοκίνητα της Αστυνομίας να περνάνε παράνομα απο το Ταχυδρομείο και να πηγαίνουν προς το σπίτι του Ψευτομουφτή Ξάνθης στην οδό Στογιαννίδου.

Είπα… "παιδιά μας κορόιδεψε η Αστυνομία και πάει να τον φυγαδεύσει"

Ένα παιδί δίπλα μου φίλος και ένας ,αδερφός από την Κύπρο στο πλάι και εγώ να κατευθύνομαι με γοργό βήμα κοντά στα ΜΑΤ έτοιμος για όλα. Σε κάποια στιγμή τα υπόλοιπα αδέρφια βλέπανε την σκηνή και άρχισαν να φωνάζουν Σκατά Σκατά στον Τάφο του Κεμάλ.

Τα ΜΑΤ προχώρησαν μπροστά τους για να τους σταματήσουν και εγώ κρατώντας την εφημερίδα ΣΤΟΧΟΣ και την Γαλανόλευκη πετάχτηκε και πέρασα κάτω από τον κλοιό και έπεσα μπροστά στο αυτοκίνητο του Μπαχτσελί όπου άπλωσα στο παρμπρίζ την Γαλανόλευκη, βλέποντας με σαστησμένοι μέσα από τα φιμέ τζάμια ο οδηγός και ο Μπαχτσελί.

Ο Τούρκος οδηγός κοκάλωσε το αμάξι και εγώ φώναζα «προσκύνα Σκύλε εδώ θα γίνει ο τάφος σου» !!!!!

Αμέσως όρμηξαν να με πιάσουνε τα ΜΑΤ αλλά εγώ τους ξέφυγα και πέταξα την Ελληνική σημαία που προσκύνησε ο Μπαχτσελί σε δύο παιδιά και αυτοί μετά την πήρανε και την γυρίζανε κρατώντας την ψηλά σε όλη την πλατεία και ο κόσμος ζητωκραύγαζε.

Δέν μπόρεσα να ρίξω μέσα στο αυτοκίνητο τον ΣΤΟΧΟ και αυτό με στεναχώρησε Πήρα την σημαία από τα χέρια των παιδιών και όλοι μαζί με ψηλά τις Σημαίες ψάλαμε τον Εθνικό ύμνο και συνεχώς τα τουρκικά ΜΜΕ μας βγάζανε φωτογραφίες.

Νιώθω από εκείνη την στιγμή πολύ πιο ΈΛΛΗΝΑΣ και Υπερήφανος που βγήκα μπροιστά στον αρχηγό των γκρίζων λύκων και όταν έμαθα ότι η πράξη μου μπορεί να έγινε η αφορμή, ο Μπαχτσελί να μην πάει στην Καβάλα η χαρά μου δεν περιγράφεται..........

Θα θελα να σας πω ότι όλα τα παιδιά εδώ την Ξάνθη ήτανε και είναι έτοιμα κάθε φορά να ορμίξουνε σε κάθε Τούρκο δολοφόνο που πρόκειται να πατήσει και ας καταλάβει ο κάθε Αστυνομικός διευθυντής ότι δεν κωλώνουν οι Έλληνες με τα ΜΑΤ ούτε με όσα χημικά και αν πετάξουν .

Για τους Ρουφιάνους του Τούρκικου προξενείου ένα θα τους πω. Να ξέρετε ότι την Τετάρτη έγινε η αρχή υπάρχει και συνέχεια…

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς
Ελληνόψυχος Ξανθιώτης
stoxos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Next previous home