Blogger Widgets

Σάββατο 11 Αυγούστου 2012

Καταγγελία αναγνώστη, "Με πέταξαν από την σελίδα του Καμμένου επειδή διαφώνησα

Κείμενο αναγνώστη

Όταν ξεκίνησε να αντιδράει ο Πάνος Καμμένο στη βουλή κατά του Σαμαρά και της κοινοβουλευτικής συντεχνίας, πραγματικά ενθουσιάστηκα και πίστεψα ότι επιτέλους κάποιος θα σταθεί μπροστά και θα ορθώσει το ανάστημα του απέναντι σε αυτά τα κτήνη που έχουν θάψει τα όνειρα μας και τις ζωές μας.....

Έτσι άρχισα και εγώ να οργανώνομαι διαδικτυακά και να εκθέτω τις ιδέες μου στις σελίδες των Ανεξ.Ελλήνων αλλά και του ίδιου του κ.Καμμένου, αν και ο ενθουσιασμός μου πήγαζε από την οργή και την αγανάκτηση, συναισθήματα που δεν σε αφήνουν να σκεφτείς πολιτικά.

Παρόλα αυτά προσπάθησα να κρατήσω τον πήχη του πολιτικού μου εγώ σε συμβατό επίπεδο για να μπορέσουμε επιτέλους όλοι όσοι συμμετείχαν στην FB page, σε 1η φάση να συζητήσουμε και μέσα από την ορθή διαφωνία να δημιουργήσουμε ένα μεγάλο κίνημα και μια μεγάλη πολιτική ιδέα.

Το εγχείρημα μου απέτυχε, μιας και τα θέματα που έθετα στην facebook σελίδα μεταφέρονταν σε ελάχιστα λεπτά στο αρχείο και καλύπτονταν από συνθηματολογίες γηπέδου, δεν φταίνε οι άνθρωποι που "γουστάρανε" να εκφραστούν έτσι αλλά οι διαχειριστές της σελίδας που δεν κρατούσαν τις ισορροπίες μιας και το περιεχόμενο της FB page αναφερόταν σε πολιτικό φορέα.

Έτσι την θέση των θεμάτων περί, γεωοικονομία, γεωπολιτικής, εσωτερικής ενσωμάτωσης, διεθνών σχέσεων κτλ, την έπαιρνε το σύνθημα "Είμαστε Πολλοί, Είμαστε Ανεξάρτητοι, Είμαστε Έλληνες", με αποτέλεσμα να θυμίζει λίγο από πέταλο οργανωμένων οπαδών.Σε συνδυασμό αυτών που προείπα αλλά και μιας δήλωσης που ειπώθηκε από τον κ.Καμμένο, περί τεράστιας συμφωνίας επί υπουργίας του με την Cosco για τα Ελληνικά λιμάνια, το αίμα μου ανέβηκε στο κεφάλι...

Η διαφωνία μου για την πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων είναι δεδομένη και το είχα αναφέρει και στη facebook page, ότι δεν πρέπει να γίνονται ιδιωτικοποιήσεις γιατί συρρικνώνεται το κράτος χωρίς να έχει οφέλη η χώρα. Η απάντηση στους προβληματισμούς μου ήταν πάλι το γνωστό σύνθημα "Είμαστε Πολλοί, Είμαστε Ανεξάρτητοι, Είμαστε Έλληνες" και αντιλήφθηκα ότι συντηρείται μια παλαιοκομματική κατάσταση, μη δημοκρατική και μη αληθείς, έτσι μέσα στην οπαδική ατμόσφαιρα εξέφρασα μια διαπίστωση που έκανα εκείνη την στιγμή... ότι κ.Καμμένο είστε και εσείς "Παλιό και αποτυχημένο πολιτικό προσωπικό".

Το αποτέλεσμα γνωστό, blacklist για εμένα ιντερνετικά , blacklist για εκείνους πολιτικά. Επειδή όμως εγώ μπορώ να εκφραστώ πολιτικά θα πω στους Αν.ελ ότι η πολιτική παράγεται από τις ανάγκες του λαού και όχι από συνθήματα γηπέδων και σταλινικού τύπου αντιλήψεις...

Τα συμπεράσματα δικά σας...

ΣΧΟΛΙΟ ΠΑΡΛΑΠΙΠΑ: ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΝΑΝΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΥ ΠΑΡΛΑΠΙΠΑ.... ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΟΣ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΟ FACEBOOK ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΕΛΑΒΕ ΑΠΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΩΝ ΑΝΕΞ. ΕΛΛ.

ΣΧΟΛΙΟ ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΩΝ:ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕ ΤΗ ΜΗΝΥΣΗ ΓΙΑ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΠΟΥΛΙΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΜΜΕΝΕ;;;ΓΑΡΓΑΡΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΝΟΥΜΕΡΟ 2

www.oparlapipas.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Next previous home